"Vi antog...."

2017-12-03

till socialtjänsten

Har ringt under natten angående min son Jesper Åhlin. Har fått många konstiga meddelande från honom, och jag är övertygad om att han fått i sig, jag menar att han tagit droger. Tror inte han kommer prata mer med mig på ett tag. Han är väldigt upprörd. Men jag tänker att om han ska lyckas sluta med drogerna behöver han någon typ av stöd som kan se när han tar dessa substanser. Mvh Mona Dahlgren
Svar: Inget alls. 

Förrän Jesper var död. Och jag hade frågat varför ingen svarat på mitt mail, bara 2 dagar innan han dog.

Och jag fick ett svar då:

Hej Mona!

Tänker på dig och familjen, förstår att det är svårt nu.

När det gäller din fråga angående ditt mail till BoCare så skickades det natten till söndag den 3/12 då ingen av oss var i tjänst. Då det var en kopia tog vi det som en information och antog att BoCare svarade dig. Vi kunde dock ha bekräftat under måndagden 4/12 att vi mottagit mailet, förstår att du förväntade dig det. Har du frågor eller vill prata mer är du så välkommen att höra av dig.
Med vänlig hälsning

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det här var en glädjens dag

Till mina "haters" Bilden av Mona Irma

Lyckan blir först riktigt stor, när trampet hörs av små små skor. Sorg och sorgbearbetning