Goda och onda människor...

Hur kommer det sig att de onda människorna (som jag inte vill tro finns), håller sig bland försvarslösa barn? Kan det vara ett sätt att utöva makt? Ett barn är mycket lätt att trycka ner, mycket lätt för den onda människan att tillintetgöra det självförtroende barnet hade med sig hemifrån... Man kan undra hur de mår egentligen. De onda och illasinnade... Medan barnen förvandlas till vuxna personer - kan man undra om myndigheter blir mer ödmjuka? När de har haft barnen på behandlingshem i, som det känns, en hel evighet.. och när de inte heller har lyckats med det som vi föräldrar anklagades för att inte klara av :(. Nu ska jag sluta skriva för idag tror jag, jag börjar bara må dåligt av allt ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det här var en glädjens dag

Till mina "haters" Bilden av Mona Irma

Lyckan blir först riktigt stor, när trampet hörs av små små skor. Sorg och sorgbearbetning