Gör alltid det som känns rätt!

Redan sedan pojkarna var små lovade jag mig själv att inte ta emot råd som kändes fel i mamma-hjärtat.

Rätt eller fel vet jag inte ens med facit i hand.

Men en sak vet jag bestämt - att jag gjorde det jag själv trodde på.

Så jag kan aldrig anklaga mig själv eller ångra mig, mitt samvete är rent för jag gjorde det jag trodde på.

Inte vad andra trodde på.

Jag lärde mig massor under tiden vi krigade tillsammans, bland annat ödmjukhet och respekt.

Acceptans.

När Dödens Ängel står vid dörren hjälper inga lås i världen.

Gör alltid det som känns rätt i ditt hjärta så kommer du alltid kunna säga:

Jag gjorde det jag trodde på och som kändes rätt.  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det här var en glädjens dag

Till mina "haters" Bilden av Mona Irma

Lyckan blir först riktigt stor, när trampet hörs av små små skor. Sorg och sorgbearbetning