Tycker sorgen ändrar skepnad. Ibland är jag precis som vanligt. 

Men ibland kommer sanningen ifatt mig. 

De är inte bortresta eller på behandlingshem. 

Jesper ruttnar just nu i sin kista. 

Och Anton har blivit uppeldad. 

Ja, ibland känner jag det så krasst 

Mina fina pojkar, vackra , underbara och begåvade barn, för sköra för verkligheten vi tvingas leva i. 

Önskar ofta att jag var i himlen med dem. 

Inget jag kan säga inför min familj. 

Jag blir jättearg ibland på de som tror att jag är som vanligt igen. S k a vara som vanligt igen, eftersom en viss tid har passerat och jag har "kommit över det". 

Dina ögon kan tindra dina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta kan ingen se...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det här var en glädjens dag

Till mina "haters" Bilden av Mona Irma

Lyckan blir först riktigt stor, när trampet hörs av små små skor. Sorg och sorgbearbetning